HTML

Young Engineer

Egy MZ TS 125 felélesztése és felújítása

Utolsó kommentek

Külső feed

Houston we have a problem

Linkblog

Blokk finish

YoungEngineer 2010.10.05. 21:01

Megvolt ma az egyik bölcsességfogam amputálása, jövőhét kedd jön a másik... Na de ez előtt egy nappal: Minden megvan a blokk összerakásához, minden egy helyen.... rakjukmár össze akár milyen rossz az idő(jött a gondolat). Suli után, tanulás után hát fogjunk neki. Henger megvan, hengerfej megvan, tömítések megvan, tőcsavarok megvan.... kezdődhet a támadás. A blokkra egy kis FBS szilikonos tömítő paszta (200fokot bír) a tuti tömítéshez, rá a papírtömítés. Felső tűgörgő bezsírozása becsúsztatása a helyére, elő a dugattyú és a csapszeg. Jó fél év lassú finom ütögetéssel igényesen beütögettem a helyére a csapszeget... namég egy kicsit....tökéletes! Zégergyűrűk bepattintása... nagyszerű. Jönnek a gyűrűk... csak finoman csak érzéssel ne feszítsd túl mint a simsonnál...egy kis izzadás... ááá az alsó a helyén van..huhh...felső, egy kis halotti csönd.. helyén! Tőcsavarokra már csak ránéztem és becsavarodtak a helyükre. Nosza jöhet a henger. Egy kis FBS a hengertalpra és finoman kezdjük ráereszteni... tőcsavarok a lukakba...felső gyűrű besimogatása... alsó.. kicsit nehezebben de megszelídül.. gyűrűk rajta..ááááááúúúúúúúúú.. nagy kisülés durrant el a fejembe mivel hogy látván a sok koncentrálás miatt fordítva raktam fel a hengert.. gggrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.... finoman idővel megtettem helyes irányba is a fönti lépéseket és rácsúszott a helyére.. rácsúszott???!!!! némá kicsit veszekednek a rés között...nemvolt elég ennyi idő egymás nélkül?? hol a fakalapács? finoman, érzéssel dirr durr 4 löket föntről.. majd egy helyzetismerés, lám egyből megszerették egymást és már ragadósan is elválaszthatlanok lettek. Ez helyén. Jöhet a sapka. A motor megszerzésénél első hibafelismerés volt, hogy a hengerfejtömítés erősen rossz(kifujta mindig a lelkét). Házikészítésű papírtömítése volt. Nemkíséreltem meg azt, hogy tömítés nélkül rakom össze, de sehol nem találtam 150-es TS típushoz hengerfejtömítést. Így hát osztálytársamat Szabit kértem meg arra, hogy szerezzen már nekem valahogy valahonnan hengerfejtömítést. Talált is de nem TS-hez valót hanem ETZ-t, csak ezt talált, és fém! azaz alu.. de több a semminél, majd ráoperáljuk. Visszatérve henger a helyén és akkor szabdeljuk le a tömítés sarkait pontos méretre. Egy kis ferde lyuk alakítás...még egy kicsit...még egy szösszenetet.. majd rá a henger tetejére. Finoman rácsúsztatás mert a tőcsavarok támasztották meg görbítették. Nosza ez mindenhol körbe a hengernél pont egy távolságba van. Öröm után megköszöntem az égieknek e remek szerencsét és pontosságot. Levétel, egy kis FBS majd újra vissza.. Hengerfej körbe FBS és mehet a sapka a fejre. Finoman lassan, tömítést nehogy megmozdítva. Helyén! Jönnek az alátétek a tőcsavarokra, majd az anyák a helyérecsavarodnak és lassan egyenként az anyák meghúzása.. koncentrálás.. finoman... jól van megy ez. Szorulva a helyükön. Gyertyát kézzel becsavarni, berúgókart feltenni és próba. Hűha ezt kézzel nem tudom átfordítani. Sziszegés nincs szuszogás pedig mikor szívná az anyagmennyiséget. Embertelenül tökéletes. Egy kis néma végigcsekkolás mindenhol...Jó.. Szerszámot helyére, lámpa off, ajtó becsukása, jóéjszakát!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://youngengineer94.blog.hu/api/trackback/id/tr782348019

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása