HTML

Végkifejlet

YoungEngineer 2010.06.21. 15:10

Ahogy teltek múltak a hónapok úgy tisztességesen megtanultam vezetni a kertek alatt aránylag feltűnésmentesen ezt a 350-es gépmasinámat. Idővel áttértem a félautómata váltásra így már szite alig használom a kuplung kart. Milyen egyszerű is használni e gépcsodát. De ugyanakkor vad is ha úgybánunk vele. Most egy héttel ezelőtt fényesítettem meg újból az egész motort. Fényezés után kapott pár szép matricát. Mikor ezzel meglettem kihívtam apát a házból a garázsba, hogy csodálja meg mit műveltem. Valahogy lenyűgözte a motor tiszta fényezett szépsége. Valahogy ezt lehetett kiolvasni a szeméből. Jön a válasz elégedett hangal: Nagyon szépen megcsináltad fiam, jövőre levizsgáztatjuk aztán nekivágunk az utaknak. Elégedett mosoly ült ki az arcomra.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://youngengineer94.blog.hu/api/trackback/id/tr832098176

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása