HTML

Young Engineer

Egy MZ TS 125 felélesztése és felújítása

Utolsó kommentek

Külső feed

Houston we have a problem

Linkblog

Nagy fába vágtam a fejszémet...

YoungEngineer 2010.06.21. 22:58

Nos hát jöjjön amiről is szól a blog. Ez évben mikor 9.-es lettem, megismerkedtem új osztálytársaimmal. Egy hónap múlva ismertem mindenkit kívülről belülről. Mindenkinek elmeséltem a 350es motorom történetét és létét így mindenki elismert tagként beszélt velem. Egyszer az egyik odajön hozzám(Kristóf) és így szól: Van egy eladó MZ TS 125-ös motorom, kicsit rossz állapotban 10 000FT ért. Én erre: Hát bocs de nekem most nincs nagyon pénzem  meg elég a jáwa. Hát ez a beszélgetés így ennyibe maradt. Ahogy teltek a hónapok és elérkezett a tavasz egyszer csak órán azt vettem észre, hogy Kristóf mellet ülök és valamiféle újságot nézeget. Denon CD lejátszók és erősítők katalógusát nézegette. Akkor azonnal berémlett nekem, hogy mintha van itthon a szekrényembe valahol a susnyásba egy nem is olyan régi Denon CD lejátszóm amit én már a kőkorban halgattam utoljára. Erre nyomban megkérdeztem tőle nem-e érdekli egy nem túl régi, keveset használt Denon CD lejátszó. Hát mit se mondjak egyből megcsillant a szeme. Mondtam neki, hogy csinálok róla fényképet. Másnap mutattam róla fényképet és meg is elégedett vele. Hát hogy mi is legyen az ára egyből az MZ-re tértünk ki amibe én bele is egyeztem. Ingyenmotor mért ne lenne jó?-jutott eszembe a gondolat. Anyi volt csupán a bökkenő, hogy a motor csongrádon a keresztapjánál parkol. Egy hét múlva el is ment hozzájuk a szüleivel és képet is csinált a motorról telefonnal. Hát mit se mondjak telefonon még aránylag jó állapotban nézett ki valahogy. Jött a kérdésünk: Mivel és mikor hozzuk el? Jött a félig hihető válasz, hogy keresztapjának van egy teherautója amivel le tudnánk hozni aztán mégis az a hír lett, hogy a transporter bedöglött. Így maradt apukám híres, megbízható, szeretnivaló DAF 400 Turbo teherautója. Addig addig beszéltünk és így megy úgy húztuk az időpontot, hogy év vége előtt pár héttel elmentünk a motorért.

Odaértünk. Szép, takaros, karbantartott tanya fogadott minket. Leparkoltunk, kiszálltunk. Egyből megpillantottam a motort, egy istálónak volt nekitámasztva. Mintha nem rég rakhatták oda. Megyünk közelebb a motorhoz. Hát nem a leghittebb dolog ért engem, de főleg apát nem. Nyelek egyet és szólok: Apa....Ez nagy falat lesz nekem...De valahogy idővel meg fogom csinálni... Apa erre nagy szavakkal: Ezééért jöttünk el Csongrádra?????????????????????????????? Ezért az ócskavasért jöttünk el idáig? Ajjj fiam... - bosszankodó fej. Hát teljesen levert minket a motor nagyon rossz állapota. Osztálytársam erre: Bocs nem tudtam,hogy ennyire nagyon rossz az állapota nem vagyok motor szakértő. Nos hát erős fejvakarás után mit csinálhattunk volna, megfogtuk a motort és felraktuk a DAF-ra. Egy elköszönés Kristóf keresztapjától és vissza Szegedre. Útközben.. nem kommentálnám... apa egész úton hazafele beszélt... DE meg is értem engem is érintetlenül fogadott a dolog. Hazaértünk, levettük a motort, apa erre: Vidd hátra a francba ne is lássam! Majd hazakísértem Kristófot. Kristófot megkérdeztem: forgalmija ugye megvan? Válasz: Persze megvan biztosan keresztfaternál.

Hát elég rosszul sikerült az a nap. A képekből vegyenek le 5 csillagot és megkapják az élő képet.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://youngengineer94.blog.hu/api/trackback/id/tr922099646

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása