HTML

Young Engineer

Egy MZ TS 125 felélesztése és felújítása

Utolsó kommentek

Külső feed

Houston we have a problem

Linkblog

Újjúlt erővel

YoungEngineer 2011.05.01. 17:20

Elnézést a folytatás "hamarosan" című szavaimhoz, én is azthittem akkor hogy elindul minden mint a hullámvasút. Na de most összegzem a történteket:

Jawa 350 vizsgáztatás:

 Hát igen...előtte papírok nélkül hajtottam fater tudta nélkül :). Számítottunk arra hogy nem egy kenyér ára lesz az újbóli forgalomba helyezés. De mégse így lett, ugyanis fater csak ideiglenesen vonta ki a mocit még kölke koromban. Eredetiségvizsgálatról van papírja, forgalmija megvan, rendszám van. Na  akkor kezdjünk neki. Egy új akksi, biztosítást megköt, műszaki vizsgára bejelentkezés, okmányirodai hablaty. Meglett, elérkezett hát a nap, 6kor kelés fél7 indulás. Elcsattogtunk a műszaki vizsgára, vizsgások rendesek csak egy fék és világítás ellenőrzés. Hű na ez gyorsan ment! Papír kiad irány az okmány iroda. Fater bemegy...1óra...fél... jön fater: vedd le a rendszámtáblát me arra nem hajlandóak hogy a földszintről idejöjjenek és ráragasszák a matricát, nekem meg nem adják oda. Na jöhetett egy service(szerencse hogy beraktam a szerszámost a műszaki vizsgára) levettem, fater bemegy, hozza, felszerelem, visszamegy. fél óra és jön. KÉSZ azaz még a súlyadó van még hátra.

No nyitom a benzincsapot, közbe mellettem a bicikli lezáróból egy szakadt tanyabájkot egy szakadt cigány húzza ki DE ÚGY hogy a mellette lévő 3 bicikli enyhén NAGYON felém azaz ráesett az utolsó bicikli  a motor első kerekére miközben szép hosszú karc csóvát húzott az eredeti világoszöld sárvédő festésére. Cigány felé fordulva mondottam: Talán vigyázni kellene a motorra meg a többi biciklire N.E.M??? cigány mintha ő jóságos tettet hajtott volna végre még ő durrant be dühbe hogy hogy gondolom én ezt. Fater visszahúzott "megfejellek a bukómmal" gondolatom miatt. Hagyd fiam nem érdemes. Nagy nehezen lassított felvételben, segédmunkás mozdulatokkal visszaállította a bicikliket eredeti állapotukba.... Egy kómótos karc de akkor is.

Ezután tettünk egy szép nagy utat a városban és hazamentünk.

Akkumulátor: 5700Ft, műszaki vizsga: 4360Ft, forg. visszaállítás: 2300Ft, matrica:600Ft, kötelező biztosítás: 912Ft, és maradt még a súlyadó amivel még meg kell barátkozni. Eddig összesen: 13872Ft-ba fájt.

 

Volt névnapom, fater megszánt 30 ropival motorfelújításra. Érdekes. Na de végre van pénz motorfelújításra, folytathatom tovább.

Motor alu oldaldenik normálisan tükörre polírozása meglett, már várják a régi helyüket. Jövőhéten felrakom őket, és a motort feltöltöm olajjal.

Tank kimosása meglett(azt hittem ki fog lukadni de nem). Hát mit ne mondjak volt benne rozsdamarci. nem kevés. télleg nem!

A közeljövőben elsőgumi vétel, újbóli csiszolópapírvétel, festés, felnik takarítása felújítása, polírozás kisdolgokat, benzincsap gázkar markolat beszerzése.

Ja és a műhely kicsit újult. Na most enyi

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://youngengineer94.blog.hu/api/trackback/id/tr202869537

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása